Vandaag voel ik mij: GEEL!

Heb je dat ook, dat je zoon of dochter de ene dag enkel blauw of roze wil dragen en de volgende dag alleen maar zwart-wit? Oh wee als je met een andere kleur afkomt, want daar komt dat pruillipje of de krokodillentranen. Wel ik begin ermee in te gaan en kies ook een kleur naargelang mijn humeur, het weer, het moment, etc.

Vandaag, net na Pasen en met het zonnetje in de voortuin, voel ik mij Geel! Heerlijk dat frisse lentekleurtje, de eerste straffe zonnestralen, de zwierige rokjes en zalige terrasjes. Ik spotte online wat leuke GELE spulletjes voor jullie, laat dat zonnetje maar stralen!!

Image

Van links naar rechts: Leeuwen rugzakje Kleine Zebra, T-shirt bunny print Bonnie Baby, Top slang Mini Rodini, Foto Print Seventy Tree, Surf Short Munster Kids, Onesie Petit Bateau, Strandtas met Retro print Duifhuizen.

Geef een reactie

